image
Kleong's Blog LOL
image image image image
Friday, August 28, 2009

Somehow I gain back my blog spirit after neglecting it. Lets hope this time I could blog at least once every 2 days okay? So here we go....

Lately my life could be characterized as a peon...



Yes, Peon is one ugly orge (perhaps handsome for them) in Warcraft Trilogy who is dedicated to work all his life. This same goes to me, spending my remaining holidays to work work and work. Well, who ask me to be so freakin poor....

In the begining, I was introduced to sell new brand handphones from the company of CSL and Ximax. Somehow I felt I'm selling China phone although my supervisor already told me its not China phone. Well screw that cuz I felt I'm not the phone seller kinda person although I do enjoy the pay they offer.

Next I found a job near my house which sells men's wear. Enjoy the companies there but dislike the crappy payment. At times, I would earn more if I go MV as temporary promoter. Screw that again cuz I've already found another job at Giant Supermarket at Taman Connaught as Merchandizer this saturday. Well lets hope things are better for this job........


Btw good luck on your test....

11:06 PM

Changed my


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com